Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 2 mars 2010

Åhhh

Ja här är jag igen,lika uttråkad som när jag sist skrev här...
Erik är de väl inget större fel på,magen hans bubblar lite & så luktar de kanske inte smultronbåtar när han gasar...annars så äter han ju & verkar inte ha nå ont.
Han åt väl lite väl mycket onödigt igår så som glass,munkar,choklad & sånt. Vem skulle inte må dåligt då.
Halsen min gör ont & näsan är tät på mej,men de är ju inget ovanligt längre. Börjar bli lika van de som jag börjar bli van Magkatarr.

Har inte gjort ett dugg idag,skulle behövt städa lite...men Varför?? de ser ju likadant ut imorgon igen....så varför ska man bry sej egentligen..? De hålls ju inte efter ändå,de ser ju lika fördjävligt ut här när man kommer hem på Torsdagkväll.

Har iaf ringt Telia & sagt upp allt som har med dom att göra....ja inte mobilen då,men resten. Nackdelen är ju att de inte stängs av förrän 2/7 de va väl nåt med Bindningstider & sånt skit. Massa tjaffs tycker jag. Vill man inte ha de så vill man inte & då måste man väl få säga upp det på en gång. Stå & betala för nåt som man inte använder är ju bra onödigt,hemtelen har ju inte funkat på några veckor & då funkar inte heller internet eller Telia-tv.n Bortkastade jävla pengar är vad det är...Men de är ju skönt att vi inte har en fungerande telefon oxå,de rings ju inte från försäljare & dyligt då.
Så från & med 2/7 går Familjen Stattin/Björklund Mobilt. Iofs så har vi gjort de ett bra tag,men ändå inte fått fingrarna ur & säga upp hemtele...men nu spelar de ju ingen roll eftersom man inte kan bryta Bindningstiden...Jävla fjanterier anser jag att det är!!!! Lisa tycker till.

Skulle kunna tänka mej att baka lite,men har ju inget smör hemma & då går de ju sämre. Har ingen lust att sätta mej i bilen för att fara iväg på affären heller....bekvämLisa är i farten.
Ska ju ändå snart sätta mej i den & bege mej till stan en sväng...fast de blir efter maten,på kvällen.

Snöar gör de oxå...ovanligt?? Näe de är de inte,skitväder & jag hatar det.

Måste ju ta & rycka upp mej,kanske en dusch kan få mej att vakna...den som provar får se.

ses

Inga kommentarer: