Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 31 mars 2010

Trött

Idag är jag trött,trodde inte de va sant när väckaren ringde vid 6.30 i morse. Kändes som om jag nyss somnat...visserligen hade jag ju de oxå,eftersom Tommy alltid kommer upp mellan 6-6.10 för att säga Hejdå. Sen lyckades jag ju somna om. Då är man ju alltid tröttare...

Idag flög dagen fram. Massa nya varor att plocka upp,larma på & bära ut. Så jag kommer bli minst 600kr fattigare den här månaden....men iofs så kan man ju dela upp de på 2 månader,sen slutar jag ju där =( de tycker jag inte om. Imorron stänger vi 16 sen är jag Påskledig fram till Tisdag. Men såklart tog jag på mej att jobba i Graninge på Fredag,så fullt Påskledig är jag inte...men några dagar iaf.
Känns som om kroppen just nu går på sparlåga,ingen energi till nånting,trött,slut & lättirriterad hela tiden. Fattar inte vad det är....minsta lilla sak & jag exploderar.
Sånt är inte så kul faktiskt,men man kan ju inte vara på topp hela tiden,men man ser en röd tråd genom de senaste månadernas inlägg här på bloggen.


Orkar inte skriva nåt mer,ska slänga mej genom duschen sen sova...

Inga kommentarer: