Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 25 mars 2010

Arrrgghhh

Nu är jag arg.....jo,IGEN. Hatar att misslyckas,de är bland det värsta jag vet.
Det ska gå smärtfritt,smidigt & lätt. Men de är ju sällan livet gör de tyvärr,kan jag inte få vara 2 & inte ha några bekymmer alls?? Snälla.
Min Värld rasade nyss samman,mascaran rinner efter kinderna & jag hyperventiler så jag ser svarta prickar framför ögonen,eller de kanske beror på att mascaran har letat sej in i ögat.
Kan bli väldigt frustrerad när de mest simpla saker går åt helvetet,hur många gånger har jag inte gjort Snoddas?? Hur många gånger som hellst,vilket gör att jag verkligen bryter ihop när jag för första gången Misslyckas med dessa mjuka kakor. Fick verkligen lägga band på mej för att inte hiva ut hela plåten med långsidan först genom ytterdörren,det som hindrade mej va att de SNÖAR igen. Skitsnö från helvetet.
De är ju bara att göra om & göra rätt,men i min värld har redan denna "olycka" lagt sej i Facket med Andra Misslyckanden i hjärnan & kommer för alltid att finnas där & håna mej varje gång jag ska göra nåt.
Kakan blev Platt,halvhård & smakar Maräng....Vart gick de fel???
Va de för att jag provade ett annat recept??? Har ingen aning,men jag kommer att fundera på de här tills jag är gammal,grå & funderar på vart jag lagt Löständerna.

Nu ska jag söka reda på Mammas recept & göra den,varför ska man ändra på säkra kort?
Men först måste diskmaskinen gå klart,eftersom jag trodde att jag hade bakat klart för idag så diskade jag ju dom...men men,då hinner jag plocka ögonbrynen medans.

Inga kommentarer: