Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 14 mars 2010

Härliga vår

Idag blidde det inget städ. Vi for iväg alla 3 till Kalknäs för att titta på Hasaloppet. Vi fick låna Martins skoter,så vi slapp guppa runt på Vrålåket vårat. Perfekt väder,men de blåste lite,men solen sken & de gör ju hela dagen det. Jag,Tommy,Erik(som inte är pigg),Nilla & Martin delade ut Blåbärssoppa efter spåret.
När de va färdig Hasat runt spåret gav vi oss iväg mot Handlarn för att köpa nåt drickbart till mej & Erik. Fick ur mej lite agg mot Tommy oxå...som jag skrek & svor åt honom. Men att gasa när man inte är berädd,utan att ha nåt att hålla i sej i & dessutom med en väldigt ond Höft...då är man alla de saker jag kallade honom.Iaf för stunden.
På väg tillbaka så hände en lite olycka oxå....Erik & Martin tippade med skotern på vägen,dom skulle korsa vägen & så välte dom...Hade hjärtat i halsgropen innan jag va framme hos Erik.
Han hade ont i benet & kunde inte stå på de,grinade helt okontrollerat...men efter lite kramar från mamma,så va han på benen igen. Han blev mest bara rädd...men han klev upp på Martins skoter & åkte vidare & de anser jag är bra. Han kunde lika gärna ha vägrat att åka längre.
Fikade lite i vindskyddet & sen åkte vi hem.
Trötta & möra sitter nu Erik på golvet..hes,ont i halsen & snorig,Jag sitter i soffan & är trött & Tommy kom precis in för att berätta att inte motorhuven på min bil går i lås...*suck*,att de alltid ska jävlas.

Imorron är de förhoppningsvis jobb igen som gäller. Beror helt på Erik & hans förskylning.
Verkar ju vara nåt som går eftersom många barn på dagis har samma symptom.

jaja,en dusch på de här så är man väl redo för resten av kvällen.

Inga kommentarer: