Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 6 mars 2010

Bryter ihop....

Nu kommer jag snart bryta ihop...i stoooora gråtattacker & i smärta.
Nu börjar min Rygg återigen strejka. Nös idag(okej,de går bra att skratta åt VARFÖR jag har ont,men inte ÅT att jag har ont.!!!!) bakom disken,ihop krupen i ett tappert försök att hitta åt en sax...tydligen räckte det för att de skulle spraka till från bröstryggen & ända ner till Ländryggen. Reste mej på ostadiga ben,blekt ansikte & hoppades på att ingen trodde att jag fes. De gjorde så ont så jag trodde att jag skulle kräkas. Verkligen inte passande i en klädaffär.
För får jag återigen tillbaka mitt diskbråck för 3-dje gången,då vill jag inte vara med mer.
Då lägger jag mej ner på golvet & låter tårarna dränka mej...
Jaja...

Har jobbat idag...som vanligt. Så kul att jag skulle kunna bosätta mej där..eller Nej,inte bosätta mej där men jobba mycket mer iaf. Mycket folk har de varit endel Snåla & en del generösa. Dagen har iaf gått snabbt,men då tyvärr inte smärtfritt.
Stängde 15 & sprang (så gott de går i högklackat & ryggvärk) en snabbis på KappAhl & Åhle´ns
Köpte en Bamsesamling till Erik...3 Böcker med massa olika Bamsesagor i...hoppas på att de går hem,Limstift,Makeuppremover & en hudlotion för Extremt torr hud..de 2 sistnämnda sakerna va till mej.
Nu har jag varit hemma en stund & nu vankas de älgfilé med stripps. Va meningen att de skulle vara kycklingfilé med potgratäng...men jag va så hungrig så de fick bli kött istället.


Nu kom resten av skithögarna hem så nu blir de maaaaat.

ses

Inga kommentarer: