Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 12 mars 2010

Naprapaten

Idag ska jag till Naprapaten...kan knappt röra mej känns de som. Är ju överrörlig i vanliga fall,men nu känner man sej som Lisa 90 år.
Men först ska jag köra Erik till Graninge på semester. Han längtar väldigt mycket.
Har till å med hunnit med att baka drömmarna nu till morronen...60st & klockan är 9. Har även hunnit prata med min förra bank,eftersom aktivitetsstödet hade gått till mitt förra bankkonto,blev hänvisad till FK som inte va sen att påtala att jag fått ett papper som banknr stog på...Sa ju att de inte va så att jag anklagade dom för nåt,vill ju bara veta att jag får pengarna & inte att dom försvinner på vägen.

Bäst att bege sej ut nu innan man kommer på nåt annat att göra...

ses

Inga kommentarer: