Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 29 mars 2010

Laster

Åhh gud,jag har fått en ny Last...som om de inte räckte med snus. Werther´s Orginal Choklad heter den nya lasten. Livsfarligt god.
Varför måste Laster vara så dyra?? Snus är dyrt lika så denna UNDERBARA choklad.
Det är...Ursäkta uttrycket Orgasmvarning på hög nivå när man stoppar dessa chokladbitar i munnen.
Ville bara berätta det för er...gå inte miste om denna Choklad!!!

Ligger som en död sill i soffan & bara önskar att sonen skulle vara lika trött som jag så man kan kasta omkull sej i sängen & snarka bort några timmar,för inte tänker jag vara vaken många minuter efter att Goprupp lagt sej inte. De orkar jag inte.
Erik har som vanligt Orddiarré,måste vara ett släktdra på min sida....för inte är de Tommy som drabbas av orddiarré...han har snarare ordförstoppning.
Han (Tommy) har förövrigt varit hos tandläkaren idag,tror de va mest jag som hade rysningar när han berättade vad dom gjort. Hugga för tandläkaren,men jag lär väl oxå snart få dra mej dit med min värkande käke....Nån som vill följa med & hålla handen??
Men nu är Lisa trött....måste nog locka Erik till sängen så jag själv kan krypa ner i min sen.

Så nu har världskriget brytit ut i detta hus mellan mej & Erik. Blir visste en tidig kväll för Erik trots allt. PING PING PINGGGGGGGGG

Inga kommentarer: