Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 28 mars 2010

Inte att leka med

Den här dagen har verkligen varit jobbig. Trött,frusen,jobbigt illamåeende hela dagen,huvudvärk & Dessutom denna jävla tandvärk. Hugga jag ska aldrig mer dricka....iaf inte idag,troligen inte förrän den 9/4 för då är de Scotts på Hullsta. Det ser jag fram emot iaf.
Jag & min Bättrehälft Emma ska ut då,sen kanske de blir några fler...de vet man aldrig.
Nu ser jag på Wipeout & funderar på om jag ska sova i Graninge ikväll eller inte,svårt val.
Hade ju varit ganska skönt att sova där eftersom jag ska jobba där imorron,konsigt att måsta kliva upp så tidigt imorronbitti.
Har fortfarande inte kommit ihåg vad vi pratade om igår jag & Tommy,de är fan illa då tycker jag.
Hämtat hem en trött son har vi gjort iaf,han somnade i bilen på väg hem & sen käkade vi lite mat & nu sover han så gott i sin säng. Själv har jag nästan nyss vaknat oxå,slocknade i soffan efter middagen, man är ingen ungdom längre.

Har verkligen inget att komma med,så nu säger jag Godnatt.

Inga kommentarer: