Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 17 mars 2010

Diskussion

Sambon & jag har diskuterat ikväll...allvarliga saker faktiskt. Nämligen det viktigaste vi Har..BARN.
Inte om att vi ska skaffa fler...för det svaret vet alla redan.
Utan att egentligen vem som hellst kan skaffa barn....människor som egentligen ALDRIG skulle få göra det.
Helt galet är det när man Måste ha Körkort,skoterkort,ja till & med Fiskekort för att dra upp nån surgädda full i kvicksilver...som inte ens duger till middag åt katterna.
Men att skaffa Barn,de får vem som hellst göra.
Borde man inte införa Barnkort oxå?? Ett kort som bevisar att man är kapabel till att ta hand om ett barn man satt till välden.
Ett barn ska väl få känna sej tryggt,älskat & ha tak över huvudet...eller??
Ååååhhh blir så förbannad.

En annan sak som jag stör mej på är de som säger:
Ja,de va inte planerat att jag skulle bli med barn...
Nähä,missade du biologilektionen i skolan eller?? Du vet väl vad som kan hända av ett knull??
Kan liksom inte förstå vad som rör sej i dessa människors hjärna egentligen.
Lustiga människor finns...men endel tar ju priset iaf.

Nääää nu är de nog,sängen väntar på mej....& de ska bli så jävla skönt!!!! att sova alltså.

Inga kommentarer: