Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 24 mars 2010

Skryt

Okej,ibland måste man få skryta lite oxå...värsta skrytmånsen jag blivit.
Men igår,efter min extremt korta men raska promenad som va väldigt kall,så fick jag bara för mej att kolla Midjemåttet...mest för skojskull. 9cm minus. Mätte flera gånger,men de blev samma härliga resultat. När hände detta?
16/2 tills nu har jag alltså tappat 9 cm & 3 kg. Har ju inte direkt ansträngt mej så väldigt mycket heller...De rör på sej iaf & de är jag nöjd över,fruktansvärt nöjd över.

Nackdelen är ju att jag som köpt ny Bh & inte provade den...ja,ni kan ju lista ut resten själv. De är förstor. Tog ju min vanliga storlek,men nu har dessa degklumpar slutat jäsa & krympt istället. Jag sörjer ju inte för det,men nu får jag rulla ihop dom istället...

Näe,nu är de jobbdax...

ses

Inga kommentarer: