Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 10 mars 2010

Irriterande

Meeeeeen,nu skulle jag vara duktig & fixa Biskvibottnarna redan ikväll. Rör ihop smeten & börjar grädda...inget fel med det. MEN, sen blev de tokigt..skulle bli 60 st bottnar...men inte det inte,när Lisa är i farten blir de aldrig som man tänkt sej,de blev 54 st istället för 60. Så nu måste jag ju få till 6 st till,men ikväll orkar jag inte. Ryggen tar knäcken på mej.
Får göra fler imorron,samtidigt som jag gör bullar,drömmar,ringer FK & bokar tid hos naprapaten.
Måste även prata med Af oxå, de är några som säger att jag inte ska jobba helg om jag gör arbetspraktik....Nån som vet??
Lite dumt av mej att inte kolla upp de hela innan jag började. Men dom sa att jag skulle gå efter schemat som Susanne har & hon jobbar ju helger oxå....knepigt.

Näe,ska drick te & sen knalla i säng.

ses

1 kommentar:

Jane sa...

jag har funderat på varför du jobbar helg oxå, så du gör rätt att du ska ringa FK. Arbetsplatsen borde ju veta oxå tycker man, sånt tar man ju reda på om man får en praktikant=/
Härligt med bakar tagen Lisa=)
Själv så passar jag upp halvsjuka barn;)