Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 11 mars 2010

En sån dag

Jorå nu är Biskvierna färdig smörade & chokladade & Bullarna gjorda & packetterade (tack tommy för hjälpen med det) men drömmarna har jag inte gjort än...imorron ska jag göra det.
Migränen satte lite käppar i hjulet för mej. Stog på knä framför Toan i ett tappert försök med att få upp pyttipannan,men de enda som kom va tårar....De va inte det lättaste att göra det med en låsning i bröstryggen..kräkas alltså. Smärtsamt värre.
Det är forfarande inte bra,men jag mår inte illa längre & jag kan röra mej & huvudet...så hopp om livet finns.

Tommy fick de lilla äran igårkväll att försöka knäcka tillbaka ryggen...han lyckades knäcka den riktigt ordentligt,men de blev inge bättre,det enda jag fick va Migrän idag...okej,de berodde väl inte på det kanske,men jag måste ju skylla på honom ändå.

Ska slöa ner mej i soffan med en kopp te & en film nu....Flickan som lekte med elden.
GulleTommy hade ju skickat efter både 1an & 2an.

Imorron ska Erik åka på semester till Graninge....som vanligt ska han vara borta i 3 dagar men han får inte vara borta längre än 2 MAX.

Näe Te & film.

Inga kommentarer: