Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 14 mars 2010

Faaan...tastiskt

Vad jag blir less på dessa förskylningar. Nu är Erik sjuk IGEN. Hes & ont i halsen,hostar & snorar. Feber vet jag inte om han har än,har inte kollat.
Blir man less eller??

Kanon väder idag iaf & ska väl försöka vara ute en stund,men först ska jag städa....dammsuga & skura golven behövs verkligen i detta hus. Sen ska jag fara iväg på affären igen, 2 liter mjölk räcker tydligen inte mer än 1½ dag här. Dessutom ska vi äta Lasagne till middag & då går de ju åt väldigt mycket mjölk till vitsåsen..

Men jisses har ju ingenting att skriva egentligen....bara massa tråkigheter.

Återkommer när jag har nåt vettigare än svammel att komma med...eller för de mesta är de ju bara svammel som kommer,men ja, ni fattar.

Inga kommentarer: