Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 15 mars 2010

Krupp

Ja,så är man hemma med Vård Av Barn igen. Erik hes,snorig,varm & tungandad.
Han fick krupphosta & väldigt svårt att andas imorse. Så åter igen får han vara hemma...
Ska aldrig mer säga att Erik aldrig är sjuk...
Så idag är jag hemma med honom & imorron är Tommy hemma,sen får vi se hur han är på Onsdag. Otroligt är vad det är. Men men de stärker ju immunförsvaret ju mer de är sjuka iaf & de är ju bra det.

Själv är jag mer som 90 än 27 idag,värk i varenda led tror jag bestämt. Förstår inte vad det är med mej & min kropp nu förtiden. Förskyld & värk ständigt & jämt...man blir ju bra less.

Ikväll är de iaf Ljusparty hos Matilda...förhoppningsvis glömmer jag inte bort det & förhoppningsvis så kan jag fara. Lite nya goa dofter är ju aldrig fel,synd bara att man eldar upp dom på en gång.

Jaja,jag skriver väl mer om våran fruktansvärt händelserika dag senare..

ses

Inga kommentarer: