Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 28 mars 2010

Hårt

Jisses blev visst lite för hårt igårkväll/natt. OJoj,sitter här med bakishuvudvärk & dessutom har jag tandvärk. Hårda bud.
De värsta med att jag dricker är att jag får minnesluckor,behöver inte häva i mej hur mycket som hellst alls faktiskt. Försöker komma ihåg vad jag & Tommy pratade igår om när jag druckit EN öl & drabbades av orddiarré.Jag är väldigt billig i drift vad de gäller alkohol.
Men jag kommer fan inte på det,de va väldigt bra Bloggmaterial,men nu är de putsväck i hjärnan & det enda som finns där är skallebank.
Börjar faktiskt fundera om ADHD & Alkohol inte är en bra kombinatinon eftersom jag alltid får minnesluckor när jag dricker. Men lite lustigt är de....ska man inte kunna dricka mer än en öl för att sen inte komma ihåg vad man pratar om.???
Helt galet.


De va iaf roligt igårkväll....lite tjaffs,men de är de väl alltid när jag är i farten. Vakterna verkar inte gilla mej & min käft. Mer tänker jag inte gå in på.

Nu ska jag se Tv & försöka komma på vad det va vi pratade om igår jag & Tommy,sen skriver jag säkert ett väldigt bra inlägg om de sen.

ses

Inga kommentarer: