Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 22 mars 2010

Jamen hejja.

Nu har vi stopp i Avloppet....2 toaletter har vi men nu är de skitförbud. Hoppas sambon kan lösa de där i kväll,blir ju som jobbigt annars.

Nu ska ni få veta lite saker om mej:
Namn: Lisa Maria Björklund.
Uppväxt: Graninge...ett ställe man passerar på vägen mot S-vall,men ack så mycket skog de är.
Bor nu: I Björkå.
Ögonfärg: Gröna enligt sambon svarta när jag är arg...
Familj: Sambo,son. Sen har jag min mamma,pappa & världens bästa lillebror.
Jobb: Mellan 2 st om vi säger så. Arbetspraktiserar i Ö-vik just nu.
Laster: Snus. & Nej,har inga som hellst planer på att sluta heller.
Tatuering: Nope,men vill ha,vad & vart är oxå klart.
Piercing: Nope,eller gills hål i öronen,isåfall 3st.
Favorit mat: Har ingen tror jag bestämt.
Dricka: Näe, Vatten, Så kan de ju råka slinka ner nåt alkoholhaltigt ibland oxå...eller rätt ofta.
Kär: Ja.
Senaste person du Kysst: Tommy.
Senaste person du Kramat: Erik.
Senaste person du sagt Älskar dej till: Erik.
Har du sovit i samma säng som en tjej: Jopp.
Har du sovit i samma säng som en kille: Öhh,ja.
Gjort nåt du ångrar: Nja,dumma saker har man ju gjort,men inget jag ångrar...
Skriv nåt som dina kompisar inte visste om dej: Finns inget som inte mina kompisar inte vet.
Blivit tagen av Polisen: Näe,men de har varit väldigt nära...
Gjort nåt olagligt: Förutom att köra för fort ,så är de väl att ha kastat ägg på Markolioo...om de nu är olagligt.
Mest använda svordom: Fan...
Bil: Ja,en Ford...kommentarer undanbedes vänligen.
Första kyssen: Va väl med Grannen min när jag bodde i Graninge.
3 saker att ta med till en öde Ö: Vill inte hamna på nån öde ö,får lappsjuka då.
Vad får de att blir förbannad: Det mesta,särskilt när de inte går som jag vill.
Skrattar åt: Eriks prat & kommentarer. Sjuk humor & alla andra som bara gör mej glad.
Bästa raggningsreplik du fått: Här får du 2 kr så du kan ringa hem till mamma & säga att du inte kommer hem i natt. (de va när de fanns telefonautomater utplacerade i stan).
Klädesplagg: Kjol...jeans funkar oxå.
Skor: på tok förmånga...men vill ändå ha mer.
Stoltast över: Erik!!! Men även mej själv...har kommit fram till att jag inte är Värdelös trots ADHDn.
Fobier: Lättare att säga vad jag inte har fobier för..Men Likbilar,döden,spindlar & clowner hör ju till topplistan.


Näe nu orkar jag inte svara på nå mer frågor faktiskt.
Ska dricka te & sen blir de nog sängen. Jobb i morron oxå,hela dagen till 18.15...Zzzzz.
Stoppet gick inte att lösas upp heller,nu blir de nog dyrt. Så de här va en trevlig kväll...

Inga kommentarer: