Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 11 mars 2010

Fy fan

Tror huvudet håller på att sprängas...sitter här med 3 alvedon & 2 ipren i kroppen & de blir bara värre. Vet inte vart jag ska ta vägen snart. Gatt sätta mej eftersom mina ben inte bar mej tillslut. Måste nog inta soffläge en lite stund & hoppas på att de blir bättre,men då hinner jag ju inte med allt som måste göras i bakningsväg. Bullarna är klara,bottnarna till biskvierna likaså, bara drömmarna kvar...
Gruvar mej lite för att kleta på smörkrämen på bottnarna,gillar inte riktigt att bli kletig om händerna..& de om något är ju kletigt,särskilt när man oxå ska doppa dessa i choklad.


Usch,kallsvetten rinner & pyttipannan som jag åt till lunch guppar upp & ner i magen. Taskig tajming att få Migrän på tycker jag. Vi har 26.8 grader varmt inne oxå,gör ju inte saken bättre...
Man kanske skulle ta & lägga sej på bron en stund,men då tror väl grannarna att man är bakis igen.
Den här värmen som råder inne nu skulle vi haft när de va 36 grader kallt ute...då hade de varit skönt,men de är de inte nu när de är 8+ ute & 26.8 inne.
Urk måste lägga mej en stund tror jag....drömmarna & smörkrämen får vänta några timmar.

ses

Inga kommentarer: