Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 20 mars 2010

Nu då??

Jaha,så sitter man här i soffan igen. Med en godisskål på bordet,ingen Erik & en stark längtan till att hitta på nåt. Är man barnfri vill jag hitta på nåt,men vad har jag ingen aning om.

Är en Bh,kajal & fulltankad bil Rikare...eller rikare blev jag ju inte,inte bokstavligt talat.
Som vanligt när jag är i farten blir de ju strul...men den här gången va de inte mitt fel iaf.
Hade ju fått en avi från FK som jag tänkte betala med när jag handlade lite småsaker på Coop,frågade killen i kassan om de tog emot dessa Avier & de gjorde dom...MEN,när han fyllt i allt & sen bluppar den på kassan,så då medges inte uttaget,eftersom beloppet överstiger 2000 pengar. Gaaahhhaaa,nu är ju allt ifyllt & klart,så jag hoppas verkligen att jag kan ta ut den avin på banken eller så. För skulle dessa bankmän eller kvinnor säga att de inte går,ja,då blir de gängdäng för den stackare som jobbar på Coop. Då drar jag ihop min kontakter från Maffian & går till attack...eller iaf tar jag med mej Tommy.

Har iaf varit till K-fors & käkat på Sylos...är väl bara därför man åker dit & så Dollar då förståss.

Men Guuuud,jag vill göra nåt....måste hitta på nåt & de är NU!!!

Inga kommentarer: