Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 19 mars 2010

KARLAR

Sitter här & är så chokladsugen så jag nästan håller på att dö.
Tycker att Tommy borde fattat det när han va in på affären...Han visste ju att de va den tiden i månaden!!!!!! Efter 7år borde nåt ha gått in liksom....eller??
Men inte de inte,han kom hem med ett paket Makaroner & en falukorvring.....Det botar ju inte mitt chokladsug heller.
Åhh att man alltid måste förklara i klartext till dessa 2benta varelser...
Skulle jag säga till en tjejkompis att jag va sugen på choklad,så skulle hon fatta på en gång.
När man säger det till en karl så Hmmmar dom bara & sen är de inte mer med det. *suck*

Så nu sitter man här & vill bara ta bilnycklarna för att gasa till stan,men då blir jag väl stående nånstans i strinne eller så...vem ska hjälpa mej då??
Men då skyller jag på Tommy,eftersom de va han som inte köpte Choklad.
Kanske bäst att gå upp till sängen innan suget tar överhand & att jag snusar bort min överläpp...har man inte choklad så får man ta snus istället.
Varför blir man så sugen på saker när man har Mens?? Jag blir som värsta avfallskvarnen, äter allt som kommer i min väg....& då är de inte Broccoli,morötter & ärter.
Så nu ska jag vara en stingslig Bitch med chokladabstinens tills jag får en chokladkaka med apelsincrisp!!!!
Fast å andra sidan,hade Tommy köpt den där chokladkakan så hade jag nu legat i soffan med ångest över att jag ätit den...& dessutom magkatarrmage. Så lite snäll va han ju att han inte köpte den,men samtidgt dum...JAG VILL JU HA CHOKLAD!!!!! men ändå inte ont i magen & ångest....tufft liv han har sambon.

Sängen nästa för mej nu tror jag....innan suget tar över.

Inga kommentarer: