Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 17 mars 2010

Svårt eller??

Alltså nu är jag less,bara för att jag heter Björklund betyder inte det att jag ändrar mitt namn till Veronica eller Tina lite då & då...Jag heter fortfarande Lisa med Stort L & litet a. Nu blev ni allt lite fundersam va??
Men de är så att de händer lite allt för ofta att jag får post i ett annat förnamn men med rätt efternamn. De är aldrig räkningar som kommer,utan de är Paket...då blir man ju lite nyfiken.
Men den post jag väntar på verkar aldrig vilja komma,vilket är inte så lite frustrerande.
De är väl nån Björklund som fått den skulle jag tro,men inte den rätta Björklund i så fall..för hon sitter här.

Annars så är de bra med mej,men lilleman har hostar som fan hela tiden. Vabbar imorron,sen får vi se hur fredagen blir. Idag fick han vara med Per Fm & sen med farmor & Tomas på Em. Tur man har dom som kan ställa upp. Stort TACK till Er.
Blev bjuden på middag hos dom när jag hämtade lilleprutt...gottgott. När jag väl fick Erik därifrån så somnade han i bilen innan vi passerat Sibylla...Mjjaaa,han va väl lite si så där trött tror jag bestämt. Sen när vi kom hem satt han bakom arslet på mej en stund i soffan tills Tommy kom hem & nu sover han gott i sin säng & jag hoppas verkligen att han slipper hosta så mycket.

Tommy har varit på Kurs...jojo,de brukar heta så. Eller kurs & kurs...vet inte så mycket än,har inte pratat med honom sen han kom in genom dörren. Men han verkade inte blivit mer klok än han va innan kursen & han satt mest & halvsov...såklart att man inte blir klokare då anser jag.

Avslutar detta inlägg med att bara säga att JAG VILL KLIPPA MEJ & DET GÄRNA REDAN FÖRRA VECKAN!!!!!!



-3 yyyeeeeeejjjjj

Inga kommentarer: