Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 19 mars 2010

Jävla snöööö

Fy fan vad less jag är på snön nu...helt galet less. Vill att de slutar & de redan igår.

Har jobbat idag iaf. Skönt att Erik va så pass pigg att han kunde vara på dagis,annars så hade jag ju såklart varit hemma.
Men de va ju inte klokt va halt de va efter Gålsjövägen...ojoj,de låt till & med en bil på taket. Så jag kan stolt berätta att Lisa drog ner på farten ganska mycket & körde på hela 45 min till Ö-vik.
Dagen gick väldigt fort faktiskt...som de oftast gör när man jobbar till 15.
När jag skulle hem så såg jag att tankmätaren som vanligt va på sista strecket innan lampan börjar lysa. Vad gör jag?? Jo,självklart drar jag en chansning...dividerade med mej själv om jag skulle svänga in på nån mack ända tills jag hade kört förbi alla & va en bit efter Grätnäs,då kom jag fram till att de nog hade varigt lämpligt att svänga in på nån av alla mackar som är i Ö-vik. Man är ju alltid efterklok....iaf jag.
Ångerna & ljudvågorna från stereon gjorde att jag tog mej till dagis & sedan hem. Har jag tur tar jag mej till stan imorron oxå,men då ska jag nog ha lite tur.
Är helt säker på att innan min praktik är över kommer Tommy vara tvungen att endra komma med en dunk eller oxå hämta mej med släpvagnen.

Har fått ytterligare lite pengar från FK....antar att de är Vab-pengarna. Så imorron ska jag lyxa till de med att köpa en ny BH. En snygg en ska de vara oxå. 3 av de 4 jag använder sticker byglarna ut i armhålan på mej & en av de 4 har bygeln gått av under bröstet,behöver ju inte säga mer än att de gör väldigt ont,särskilt den som gått av under bröstet. Trodde först att jag hade fått knäckebrödsmulor i BHn,ända tills jag kände efter & upptäckte till min förvåning att bygeln gått av där under. Ja,herregud ibland är de inte lätt.

Ont i magen har jag oxå...denna jävla vecka vill jag hellst vara utan. Praktiskt & bra att slippa skiten helt...finns de nån metod?? förutom att bli gravid då vill säga...

Näe,ska mysa ner mej i soffan med en väldigt trött lilleman & äta lite popcorn...

Inga kommentarer: