Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 23 mars 2010

Halleluja....

vi kan skita igen!!! eller de har vi ju kunnat hela tiden,men att spola bort de sen har de varit lite si & så med,men som sagt Nu funkar det. Kom hit några kommungubbar idag,tur att jag inte va hemma för då hade jag kräkits.
Nog om detta....

Nu är jag hemma iaf från jobbet. Seg dag idag... Vi har torkat galgar,kan ju säga att de inte va de roligaste jag har gjort i mitt liv. Men nu blänker iaf....,ja, inte vet jag,men ganska många vackert i solen, har ju en hel del kvar oxå.
Har även 2 pippilotter i håret...yej,jag som vill spara ut & nu är jag på god väg till att få långt,ljust & böljande hår som vajjar i vinden.
Men när jag kom hem så tittade Tommy konsigt på mej & undrade vad jag gjort med håret... Luggen låg alldelens platt,sné & precis som jag alltid velat ha den faktiskt. För engångs skull såg jag nästan softifikerad ut i håret,iaf framifrån.
När jag kom till bilen fick jag Panik oxå. Blippblipp låset vägrade låsa upp min bil. Tröck som en galning på knappen,men inget hände. Va helt säker på att jag aldrig någonsin skulle komma hem igen....eller iaf inte ikväll. Men tillslut kopplade lilla hjärnkontoret upp & så kom jag på att de bara va att sticka in nyckeln i nyckelhålet & vrida om. Ibland blir de error totalt.

Näe mina vänner,så här går man inte ner i vikt...dax för en promenad i mörkret. Men den här gången går jag inte till Para.

ses

Inga kommentarer: