Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 10 januari 2010

Bakning

Imorse blev de ganska tidig uppstigning...men att ligga & sova till 10 som jag gjorde igår går ju inte att göra varje dag. Så imorse vaknade vi 7.30 & låg i sängen & drog oss en stund innan vi steg upp & käkade frulle.
Nu har jag en bulldeg på jäsning & har gjort 75 Blåbär/ Hallongrottor. Får se hur de smakar.

Imorgon är de tillbaka till Gammal rutiner med Dagis & allt. Ska bli skönt att komma in i dom igen,så man får lite bättre sömn.
Ska även på AF imorgon & så ska jag hämta ut mitt Zumba nu jäklar ska här skakas valkar & rumpa. Har velat haft det läääänge,men nu har jag slagit till. Tycker om att dansa så de måste ju passa mej ypperligt tycker jag.

Ja,annars så rullar de på. Erik har fått suttit vid datorn & spelat lite spel inne på Disney.se & han är väldigt duktig faktiskt. Enda som är nu är att ha inte låter bli datorn när han är själv,vilket vi inte tycker om.
Har knäppt kort,så de kommer in bilder snart.

Dagens Erik: Erik leker i våran säng med 2 bilar. Så börjar han köra på Tommys mage....
Tommy: Ska du köra Backrace???
Erik: Näe, jag ska köra Framrace....
ahhahhhahaha,garvade så tårarna rann,men jag tror inte Tommy fattade vitsen...för han har inte skrattat än.

Nu ska jag återgå till Bulldegen som vägrar Jäsa....=(

Inga kommentarer: