Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 22 januari 2010

förvirrad??

Den här veckan har bara sprungit förbi & nu är de helg & jag är ledig.
De är fruktansvärt roligt på jobbet iaf,trivs kanoners. Stått vid kassan mest hela dagen,förutom när jag va iväg för att inhandla lunch till mej & den andra tjejen jag jobbade med & när jag pantade massa flaskor.
Är ju lite svårt de där med att bluppa rätt på alla knappar,men de börjar ge med sej lite.
Är helt tom i huvudet när jag slutar.
Så tom i huvudet att jag inte kom ihåg vart jag ställt bilen,alltså jag vet att den står nere vid hamnen & dit hittar jag nu,men jag visste inte vilken rad eller nånting. De snöade ju oxå så Regskylten va över snöad alltså inte på höjden....snön alltså,de är ju en blåsig stad så snön hade drivit så skylten va igen täckt. Inte går ju runt bland alla bilar som liknar min & sopar bort snön för att titta...nej,de finns bättre sätt. Jag har ju Blipp-Blipplås..så jag ser ju vart de blinkar nånstans. Så efter lite desperat sökande efter det oranga ljuset så hittade jag sulan precis där jag lämnat henne faktiskt.
Sen när jag kommer till Gålsjö,så vet jag inte om Erik är på Dagis eller inte. Helt hjärnsläpp får jag. Tillslut får jag lov att ringa Tommy.....de blir alldelens tyst i luren när jag frågar. Pinibelt säger jag bara att de va. Dom for ju strax innan jag for. Då åkte Erik till Farmor sin.
Ja,ibland är de fullt i huvudet....men nu har de nog blivit Error helt tror jag.

Nu kommer grabbsen hem & vi ska käka nån slags gryta...Bjudgryta hette den. Massor av vin & kryddor i den & den har stått i kylen 2 dagar för att riktigt få smak. Nu får man väl hopps att den smakar bra iaf.

Inga kommentarer: