Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 24 januari 2010

Fel sida

Idag har jag blivit väckt...dessutom på fel sida.
Sovit som en kratta hela natten. Magen har spökat & dessutom har Erik varit som en propeller i sängen hela natten.
Tommy väckte mej vid 8-tiden. GRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Skitsur & vrång,va jag iaf kan jag lova. Men de är ju de att jag skämms ju oxå för hur jag beter mej,så man försöker ju lägga band på sitt humör,men de lyser igenom ibland ändå.
En redigen BITCH är vad jag är. Men jag har ju mina bra stunder oxå....ibland.

Har satt en bulldeg på jäsning nu...ska bli kanelbullar & semlor. Ska duscha & se om humöret spolas ner i avloppet..skulle ju vara bra.

Imorgon är de jobb hela dagen. Ska bli skönt,har sett dessa väggar tillräckligt nu.

Dusch & banka på bulldegen är de som gäller nu...

Inga kommentarer: