Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 26 januari 2010

Klart

Nu har Prutteman fått sin andra spruta. Stackarn va ju livrädd,han satt i mitt knä & grinade. Men han gjorde det & för att han va så modig så fick han 2 st grejor av hon som stack han.
Stolt gick han därifrån & visade gärna upp sitt plåster på armen & sina 2 tatueringar som han fick. Han ska ha lika många tatueringar som Per säger han....de återstår att se om han vågar göra de när han blir äldre med tanke på att han va Livrädd för att ta sprutan idag,men då är han ju äldre iofs.
När vi kom hem satte vi fast den ena tatueringen & som grädde på glassen hade han fått Post oxå...Han ska på kalas på Söndag. Så nu har jag en glad & nöjd gosse här som springer runt & leker med Nisse.
Nu ska vi bara lista ut vad William ska få i present + att jag & Tommy har de vi gör att hitta nåt åt våran snart 4-åring.
Herregud han fyller år på Torsdag...& hör & häpna,den här gången kommer han vara i tidningen rätt dag dessutom. Vi har ju alltid haft han en dag senare i tidningen,oftas för att vi kommer på de dagen innan..eller dagen,kvällen rättaresagt att vi inte skickat in till tidningen. Men nu är de rätt dag som de kommer vara.

Nu sitter vi & tittar på NallePuh...& jag anser att Kanin är en jävla elaking,Nasse en fegis,NallePuh en egoist till matvrak,Ior är bara deprimerande att höra,men Tiger...han gillar jag.

Idag blir de nåt Laxigt till middag & så hoppas jag att lilleprutt inte får Feber av sprutan,men dom sa att vid den andra vaccinationen kan de bli de...återstår att se.

jaja,vi hörs väl.

Inga kommentarer: