Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 2 januari 2010

Lisa...Med rätt att klaga.

Nu är jag så less på min förskylning så de finns inte. De går liksom inte med ord beskriva hur de känns när inte kroppen vill de jag vill. Blir slut av att gå & ta en dusch....
Oftast efter en dusch känner man sej ju fräsch & pigg. Inte jag,jag känner mej som de är nån som ätit mej & sen spytt upp mej.
Jag är helt slut i kroppen,orkar inte nånting...& då jag väl gör nåt får jag sån hosta.
Näe,på måndag är de jag som ringer till Vc (är snart stammkund där igen) & beställer tid för en helkroppsbesiktning. Sen tänker jag sittstrejka där tills jag fått ett svar på vad det kan vara.
De som är mest konstigt är att ingen i den övriga familjen har nån förskylningssymtom....dom är inte sjukare än vanligt ;)
Ska vara Nisse då...han måste ha fått i sej Speed.
Just nu sitter jag i soffan & hämtar krafter efter en dusch. Fördelen med en varmdusch de är ju att slemmet i halsen lossnar & jag hostar tills jag nästan spyr...kanske inte kan ses som en fördel egentligen,men då kan jag andas lite lättare en stund.

Igår Em hämtade vi hem Erik. Så nu är The Boss hemma igen. Han verkade ha haft en skön semester iaf. Men han hade somnat runt 20-tiden, så han missade ju 00-slaget. Men han är ju en kvällstrött liten kille. Han va mest besviken på att han missade alla raketer. Men han hinner nog se massa sånna när han blir äldre.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Handla är väl Prio ett iaf. Rasta sonen en stund oxå. Kanske kan man ta sej en lite tur med skotern oxå,skulle varit roligt. Älskar doften av skoteravgaser,de är verkligen Kärlek =)

Jaja,nu har iaf hjärtslagen gått ner till normal Nivå,så då är de väl bara till att arbeta upp dom igen.

Inga kommentarer: