Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 28 januari 2010

Snö snö bara massor ut av SNÖ

Idag har jag skottat...Okej,inte hela gården,men lite iaf. Men jag är ju en latmask så jag lessnade ganska fort. Tyckte att de va roligare att åka pulka med lilleman istället. Så nu är Tommy ute & tar reda på de jag lämnade efter mej,alltså parkeringen.
Men hade jag inte varit ut & skottat utanför våran dörr till vägen så hade han ju fått göra de oxå.
Febern kommer & går på Erik hela tiden. Ena stunden är han helt kokhet & nästa är han som vanligt. Hmm,man blir ju fundersam faktiskt.
Men idag har han fått vara ute med mej medans jag skottade. Men jisses så mycket snö de är,hoppade från en snöhög & snön gick upp till Ljumskarna på mej. Men de finns ju ingen botten i snön,man bara försvinner ju. Vilket är lite synd faktiskt,blir ju inge bra skoterföre eller nåt sånt.

Erik har fått paket oxå idag. En boxsäck med tillhörande handskar & hjälm. Han blev överlycklig faktiskt. Sen igår fick han 2 filmer oxå..Pippi & så Flykten från Hönsgården. Den sistnämnda tyckte han va lite otäck,han stog mest i köket & kikade.
Sen har jag klippt honom oxå,denna gång gick de bättre & nu är han väldigt korthårig.
Imorgon kommer mormor hit med bussen & när hon åker hem igen så ska Erik följa med henne,han gillar att åka buss.

Fick papper hem idag från min gammla bank...va visst inte så fattig som jag trodde,men de är pengar som jag inte riktigt vet om jag kan plocka ut eller inte. Eller Jo,jag måste ju kunna plocka ut dom,men sen vet jag inte hur bra de är. Måste nog flytta över dessa grejor till min nuvarande bank & sen fråga hur man ska göra.

Jaja,nu sitter jag med världens ondaste mage igen. Att man aldrig ska få ordning på den skiten,den ska bara göra ont hela tiden. Iofs så går jag inte till läkaren heller,för då vet jag att dom gör en Gastroskopi & de är nåt jag vägrar att göra. Så jag får väl sitta här & ha ont istället. Mot magkatarr finns ju ingen meducin faktiskt.

Nu ska Erik snart Hivas genom duschen & sen är de godnatt för honom. Då ska jag duscha,raka & plocka så man känner sej lite fräschare. Men de blir väl stopp i avloppet innan mina rastaflätor jag har på benen är borta...Nu fick ni reda på de oxå =) Här är inget heligt.

Längtas tills imorgon när mamma kommer,ska blir så roligt att träffa henne,särskilt hemma hos oss. De som är synd är ju att pappa inte vill komma hit oxå,de gillar jag inte. Tjurskalle är vad han är.

Inga kommentarer: