Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 11 januari 2010

Ensam

Nu sitter jag här självsammen. Har fått jobb 2 nätter,så de blir till att vända på dygnet lite för mej nu. Ska bli skönt att få jobba lite...
Men eftersom jag va vaken tidigt imorse så känns de lite jobbigt för ögonen redan nu,men de brukar lösa sej efter en stund.
Även bra för Erik att han får vara på dagis lite längre några dagar,för på Måndag då blir de heltid för honom igen..

Satt & läste Amelia i dag..Där va de 2 st tjejer som hade fått en Psykisk Diagnos i vuxen ålder.
En tjej hade fått ADHD & en hade fått Borderline.
Så då började min hjärna att fundera lite....
När jag läste om tjejen som hade Borderline blev jag lite småfundersam. Många av de saker som beskrev en person med Borderline stämmer överens med mina små egenheter. Men jag kom fram till att enda gången jag får minnesluckor är när jag druckit för mycket. En person med Borderline går ju in i ett annat Jag. När dom är i sitt andra Jag,de är då all aggresivitet kommer & dom får Black out & inte vet vad dom gör....
Nu är de ju så att jag inte forskat runt om Borderline,utan har läst från en helt vanlig Kärringtidning om denna tjej & hennes beteende. Som alla andra diagnoser & syndromer så skifftar de säkert från person till person.
Tycker de är så intressant att läsa om andra som som har nåt "fel",inte är som alla andra. Särskilt kul tycker jag de är när man får läsa om vuxna personer med ADHD..eftersom de är det jag har. Hur lika man är egentligen.
När man blir kallad Lat & Nonchalant. Men finns de saker som egentligen är mycket roligare så gör man ju hellre det...
När Lust,Tid & Ork infinner sej samtidigt i min kropp...då jäklar blir de fart på mej.

Ja,nu hade jag en massa saker jag skulle skriva om,men eftersom jag har Tv.n på oxå....så, ja den är ju mer intressant,så de jag skulle skriva har liksom försvunnit in i dimman.

ses

Inga kommentarer: