Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 5 januari 2010

Dryg

Idag känner jag mej dryg...
När jag är uttråkad,rastlös & bråksugen,då önskar jag att Tommy vore hemma...eller att man hade massa barn,fast äldre än Erik. Erik förstår ju inte ironi...vilket mamma Lisa kör med väldigt ofta.
Tommy kommer säkerligen inte ens vilja vara hemma när jag är på detta humör....men vi får se det från den ljusa sidan,jag är ju inte Arg idag.
Önskar att de kunde ringa en försäljare eller nåt som man inte vill prata med egentligen...bara för att få dryga sej lite.
Jag vet,de är såå otroligt barnsligt av mej,men vissa dagar är de så här....

Har gjort Biskvier idag faktiskt. Men dom blev så misslyckade enligt mej iaf. Så Jane,jag har inte glömt bort att göra dom,men jag ska göra en ny sats eftersom jag inte är nöjd med dessa. Men de kommer,om än lite sent =)

Inga kommentarer: