Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 1 januari 2010

En ny vända

Ja,nu har vi skålat in de nya året. Hade de riktigt trevligt igårkväll.
Maten blev lyckad & dessutom fick jag mej en erfarenhet som jag inte visste om. Gör man Kladdkaka,så ska man inte blanda i Dumle....kakan fastnar i formen & är helt omöjlig att få loss från formen. Men man kan ju lösa allt med lite våld...(mitt motto) Fick lös kakan efter mycker om & men,men de blev ju inte så fina kakbitar,men de gick att äta iaf.

Efter 00 slaget så gick vi till Gybo för kvällsvickning. Varmkorv med bröd.
När vi sitter där känner jag hur luften går ur mej & bara några minuter senare har jag feber & frossa....IGEN. När jag ligger i sängen så skakar hela den,så jävligt frös jag.
Så inte nog med att man är lite småbakis,så är jag dessutom förskyld & har Erik abstinens som sliter i hjärtat mitt.

Men nu har jag iaf bestämt mej, när alla dessa röda dagar är över så ska jag till läkaren för att kolla upp mej. De står ju inte rätt till i kroppen när jag haft ont i halsen & haft feber till & från sen i sensommaren.

Nyårslöften har jag inte gett några. Men nu börjar tiden när man ser massa folk vara ute & promenera & om några månader börjar de bli mindre & mindre folk som går ut på dessa promenader.

Nu orkar jag inte skriva mer....ses

Inga kommentarer: