Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 9 januari 2010

Fruktansvärt

I natt har de varit jobbigt,så fruktansvärt jobbigt. Mina panikångestattacker kommer sällan,men när dom väl kommer så tror jag att min sista stund är kommen. Har nästan inte sovit nånting & då jag väl sovit har jag bara drömt massa konstigt & sen rört mej en hel massa..enligt Tommy då. Själv vet jag inte nåt,eftersom jag tillslut steg upp & tog en tablett så att jag skulle få sova lite.
Så imorse vaknade jag vid 10-tiden av att grabbarna stog i duschen. Masade mej upp & gjorde det samma jag oxå efter att dom va klar. Sen blev de Mannagrynsgröt till frukost & nu har jag hamnat här.
Så den här morgonen är inte speciellt händelserik iaf.
Ska göra oss klar för att fara till affären & handla lite. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda,de blir nog lite utomhusaktiviteter skulle jag tro,vi har ju bara -16 grader idag,nästan töväder.

jaja,ses

Inga kommentarer: