Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 23 januari 2010

Färdigt

Nu har jag städat färdigt,med ljuv musik från Spotify så går de som smort =)
Drog fram spisen så nu är de sanerat där bakom oxå. Under kyl/frysskåpet är de dammfritt.
Skönt när de är klart. Nu är de bara allt kraffs som ligger på bänken,borden & Eriks bilbana som vi inte riktigt vet vart vi ska ställa som är framme.
Sen har vi såklart övervåningen kvar oxå,men dit upp har jag skickat gubben nu & snart ska jag Joina honom där uppe för att städa lite till.
Blir helt manisk när jag väl kommer igång,men sätter jag mej för att käka eller så då försvinner all energi till att städa.

Ikväll ska jag till Pilla för att titta på film,va sugen på att dansa lite men vi kom fram till att de faktiskt är Sveriges fattigaste månad & dessutom va jag ute förra helgen & så ska jag ev ut på +30 nästa Fredag.

De svänger mycket i Eriks planer på kalaset iaf,nu ska de inte vara ett blått hjärta längre. Nu ska de vara en Stjärna...en gul. Han har kommit på idag atthan är en Rockstjärna...
Vet inte om de är för att han går runt & sjunger Special Agenten OSO hela tiden.
Just för tillfället Hatar jag Special agenten OSO. Jäkla ljusgula björn.
Innan Erik har bestämt sej för vad han ska ha för tårta så kommer jag att ha slitit bort allt mitt hår i ren förtvivlan,men dom är söt de små liven.

Näe,städa lite till & sen rulla köttbullar & göra hemstampestampa till middag.

Inga kommentarer: