Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 17 januari 2010

Snorunge

Hämtade Erik idag,en väldigt snorig son som vi stoppade in i bilen. Tyckte att han kändes lite varm när vi kom hem & mycket riktigt så hade han feber...38.5
De va ju mindre trevligt. Han hostar & snorar som en hel karl. Hoppas bara att kruppen håller sej borta,men den fantastiskt oroliga mamman vill att han sover i våran säng & den fantastiskt envise sonen vill sova i sin egna säng. Fjomppigt kanske att jag vill ha honom nära när han är dålig,men är man lagd åt de extremt oroliga hållet så är man.
Känns iaf bra att han är hemma nu,inte lika tyst längre kan jag lova.
Han stannade en natt till på egen begäran & när han imorse frågade momma hur länge han varit där så svarade ju hon att han sovit där i 2 dagar & då surnade han till,han skulle ju vara där i 3 dagar sa han...
Men jag tyckte att de fick räcka med att vara borta,nu villle jag att min gorumpa skulle komma med oss hem.
Han va nöjd över att få åka hem tror jag faktiskt.

Så igår va jag på krogen oxå,med Emma. Billig kväll blev de...Gratis inträde & sen va de nån som bjöd på öl hela kvällen. Tände till på alla cylindrar gjorde jag oxå....varför ska folk kasta snöbollar på krogen för?? Han som gjorde det fick sej en avhyvling & sen såg jag inte röken av honom nåt mer.
Trevlig kväll va de iaf & vid halv 4 somnade jag & sen sov jag till kvart över 11. Då steg jag upp & hade dåligt samvete över att jag sovit så länge...

Nu hänger en väldigt varm son över mina axlar,helt seriöst så svettas jag av hans värme.

Jaja,de vart ett kort inlägg idag.
Sjukt med träningsvärk har jag iaf.

ses

Inga kommentarer: