Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 24 januari 2010

Komiskt

Alltså barn kan ju verkligen driva en till både det ena & de andra. Dom driver en till vansinne,man får skavsår i öronen av dom & sömnbrist.
Men den Kärlek man känner till dom är helt obegriplig. När deras små armar kramar om en & berättar att man är Bäst...eller ännu bättre,när man sitter ner på nån stol & dom kommer fram & ger en kram & Säger Jag älskar dej. Vilket hjärta smälter inte då??!?

Idag är ju som sagt inte den bästa dagen,men Erik har verkligen gjort min dag helt underbar genom att krypa upp i min famn & säga:Mamma,jag älskar dej. Du är bäst. De värmer även mitt kalla hjärta.
Han berömde även min matlagning idag: Mamma,du kan ju faktiskt koka Spagetti,dom är ju inte ens varma. Nu va de väl berömm på hans vis =D men man fick sej ju ett skratt iaf.
Han längtar iaf till dagis & till alla hans Tjejer...han är en Cassanova hela han.
Gullegrisen min som jag älskar över allt annat & lite till....

Har idag haft besök av svärisarna & Tomas. Vi fikade Törbulla & hallongrottor. Sen fick Tommy Jour & drog till...ja,Näsåker & sen upp på nån skogsbilsväg han tog med sej Tomas . Svärisarna va kvar en stund till & sen for dom. Gräddade bullarna som jag gjorde & har nu även gjort 3 Semlor tills i kväll. Hemmagjorda semlor är de godaste som finns...särskilt när man är sugen på just semlor. Sen har jag & Erik mest påtat på här hemma. Sett lite film,surrat & bråkat...som vanligt alltså.
Tommy ringde runt 16-tiden & sa att vi fick äta själv,den bil & bilägare som behövde hjälp bodde tydligen i H-sand eller iaf skulle bilen dit. Så de va ju bara för han att gasa dit då.
Förresten va de nån som såg Henrik Schyffert när han sågade H-sand jäms med fotsulorna...?? ahahaha,så jävla roligt det va. Satt & kollade på RAW på 5.an. ojoj så roligt de va. Visserligen har jag kass humor,så de kanske inte föll alla i smaken...men jag garvade som bara jag kan när jag hör kassa skämt.
Jaja,bäst att njuta av lugnet ett tag innan Tommy kommer hem. Eller de kanske är han som ska passa på att njuta av oväsendet från bärgaren....för snart är han hemma.

Näe,ska till att packetera bullarna & sen är de snart dax för Eriks sänggång....alltid lika spännande.

Inga kommentarer: