Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 2 november 2009

Åhh

Så less på min förskylning eller om de är allergi,jag vet inte.
Men hes är jag & hostar lungorna ur mej hela tiden. Rätt tröttsamt eftersom jag inte får sova på natten...
Helgen har jag mest spenderat på soffan. Skulle ju fara på Marknaden som va på Sunnersta i lördags,men jag kunde inte prata nästan & hela kroppen va alldelens slut....Jag va INTE bakis,de kan jag lova iaf. Men jag fick sälja lite kakor,skorpor,bullar & franska ändå jag...=) Hemförsäljning.
Erik kom hem på Lördag em oxå,efter att ha sovit hos mormor & morfar. Hade gått jättebra. Så vi for på Remsle för att äta där,Inga laga middag till oss & varken jag eller Tommy orkad ställa oss vid spisen eftersom vi mådde ungefär lika risigt båda 2.

Igår for vi runt & kollade på skotrar en stund,men de blev jobbigt att bara hosta hela tiden. Men dagens skoter"mode" är ju inte de vackraste heller, de ser ut som förvuxna Gräshoppor hela bunten. Men de bjuds ju på saft,bullar,kakor & kaffe på alla ställen så de va ganska så trevligt ändå. Efter vi kommit hem så va Erik ute & körde 4-hjuling en stund & sen blev de middag. Kalvfilé,stripps & beasås. Gott gott.
Sen satt vi & myste i soffan med Erik & tittade på film "Herbie" & åt lite chips.

Idag har de inte hänt så mycket,men dagen har ju bara tagit sin början än.

ses

Inga kommentarer: