Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 20 november 2009

Fredag

Ja,idag har jag & Erik varit till stan. Skulle bli en snabbis men vi kom efter 3 timmar. Skulle ju bara in på affären en snabbis. Då kom jag på att mamma jobbade så då passade det ju bra att ta en fika där,vilket vi gjorde. Men Erik va inte på sitt bästa humör där,han skulle ju såklart bada men de gick ju inte. Dels hade vi inga kläder med oss & så öppnar de ju inte förrän 13. Vi fikade & surrade lite innan vi gick till bilen. Precis när vi satt oss i bilen ringde brorsan & frågade om vad vi gjorde. Sa att vi va i stan,så då for vi upp & hämtade honom. Sen gick vi en sväng på stan & Erik visade alla saker han ville ha i julklapp...de va ju inte lite saker de. Sen bjöd brorsan på fika, kaffe & baguett (grovt bröd) med massa räkor & klägg. Sen satt vi mest & surrade. Va väldigt kul att träffa honom. Vi bestämde även att Erik ska få fara iväg & rida nu vid halv 4 ungefär. Han har tjatat & tjatat att få fara iväg till Hanna & rida....de va ju ett tag sen han gjorde det sist... red alltså. Som tack så ska jag bjuda på middag idag. Afrikano med ris. Gott gott.
Får se hur länge dom kan stanna eftersom Brorsan är hyperallergisk mot katter. Men de visar sej nog.
Tror inte att jag hinner med en promenad idag....ska vara att de blir en sen en, annars finns de en morgondag oxå....Då kan man gå på morgonen.
Om allt går som de ska så blir vi Erikfri hela dagen imorgon. Han ska få fara iväg på hockey i S-vall. Men jag har inte sagt nåt än, ifall han skulle få nån reaktion av sprutan han fick igår. Men än har han inte visat nån tendens till de. Fullt ös hela tiden på honom. Bara lite ont i armen,de är det enda än iaf.

Näe,leta fram nå oömma kläder & i med allergitabletter va de...
ses

Inga kommentarer: