Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 9 november 2009

Idén

Här kommer den Idé som Grannen gav mej....
Finns tydligen en bagarstuga här i Björkå,vart vet jag inte riktigt. Så Gybo tyckte att jag kunde Börja baka Tunnbröd & Pizza i den där bagarstugan på helgerna & sälja.
Så kom jag på att de kanske skulle vara nåt nu när vintern är på G,när Skoteråkarna är ute & far på skoterleden. Kanske ha kaffe & varmoboý oxå. Men då kommer de ett stort MEN, ska man ha sån där försäljning kanske de är bra att ha någonstans att kunna komma in & värma sej lite eller bara sitta ner medans man käkar lite. Skulle ju vara ganska mysigt att sätta upp ett vindskydd eller nåt liknande.
De skulle ju varit väldigt kul,men jag skulle ju oxå kanske vilja följa med ut på nån skotertur nån gång,man blir ju ganska så låst med ett sånt där "företag".
Måste ta mej en riktig funderare på de här....
Tror ni som läser de här att de skulle kunna vara en Idé??

Idag har de inte hänt så mycket än,men dagen har ju ganska nyss börjat....
Skriver mer senare tror jag.

2 kommentarer:

Kristina sa...

Jag tycker att det låter som en bra ide! Du behöver ju inte ha öppet jämt. Kanske svårt att bara vända sig till skoteråkare! Bra om det är lite närmare vägen så att skoterlösa oxå kan komma. Du kan ju sätta upp anslag när du ska ha öppet - tycker att anslag verkar funka ganska bra!

Jane sa...

Ja jag håller med Kristina, klart att detta är något du ska satsa på, jag håller tummarna för dig!