Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 19 november 2009

Hjälp

Kan nån ge mej nåt förslag på vad jag ska göra så att jag slipper få ont i Benhinnorna när jag går.
Blir galet galen. Tar ju bort glädjen till att gå när de gör ont.
Gick idag, faktiskt längre än jag brukar,men under smärta. Vet att sträckan jag gick nu går att komma ner till 35-40 min om man går effektivt...alltså att man har de tempo som gör att man inte kan gå & prata med någon samtidigt,om man nu inte vill låta som en lungsjuk flodhäst.
Nu gick jag på 44 min & så va de ju några sekunder oxå,men de siffrorna har jag glömt.
Gick grusväg idag,tänkte att de va därför jag fick ont när jag gick,men så va inte fallet...de beror på nåt helt annat. Men vad??
Mitt smartaste drag idag va ju inte att gå Grusväg iaf. Va lerig upp till arslet. Men skönt med friskluft,men smärtsamt för benhinnorna.
Satte mej på Bollen efter jag kommit hem & balansen har redan blivit bättre...ingen genväg ner till källaren idag. Gjorde lite övningar på den & nu har jag lite spagettiben/armar. Men de ska kännas.
Har kommit på vad jag önskar mej i present/julklapp oxå....Zumba heter det..Nån slags dans för mage & höfter. Just de som behöver tränas på mej. Men de va så dyrt 600kr för att stå & kråma sej framför tv.n...som dessutom oftast är okuperad av grabbarna. Har en känsla av att dom inte är så förtjust i att se Mamma/Sambo stå & vrida höfterna ur led & vända magen ut & in. Men då kan jag passa på att önska mej en större tv & en dvd som kan få stå inne i vårat sovrum. Bra där.

Nu är de sängen som hägrar för mej & hoppas på att få sova gott & att lilleman inte behöver ha nån febertopp eller så i natt.

Ps.
De här är nog sista inlägget för idag....tror jag. Ds

ses

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du bra skor? Jag brukar få ont i benhinnorna när jag behöver köpa nya skor....
Kristina

Anonym sa...

Hej du. som föregående så är det fel skor du har om du får ont i benhinnorna.