Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 26 november 2009

Fuktskador

Idag bröt jag ihop totalt. Tårarna sprutade & vi har nog fuktskador i köket nu av alla tårar.
Fick brev från A-kassan,inte ett utan 4 st. Där de stog att jag va berättigad ersättning från dom. Men,Jag har förbrukat alla min 75 dagar Vilket gör att jag inte kan ta på mej strödagar. Måste alltså neka jobb,om dom bara kan erbjuda nån dag. Men de som gjorde att jag bröt ihop alldelens de va att jag INTE får några pengar den här månaden heller. Nästa utbetalning är den 17/12... Hur fan ska jag klara mej på 48 kr den här månaden??
Hade sett fram emot att kunna betala mina räkningar som har börjat hopa sej nu.
Just nu känns allt piss,verkligen Piss.
Den Enorma besvikelsen & ångesten jag känner nu kan ingen förstå.
Önskar de vore kväll så jag fick lägga mej med huvudet under täcket & bara önska mej bort.
Hade ju så mycket att se fram emot den här månaden,men nu känns de som om man lika gärna kan skita i allt. Hur kul är de att fara nånstan när man ändå inte kan betala för sej.?!

Ska ställa mej & baka de sista på beställningen nu,men jag har verkligen ingen som hellst lust till det. Hade tänkt göra mycket idag,men all lust till att göra nånting försvann i samband med att jag öppnade kuverten.
Idag vill jag vara barn igen,utan bekymmer.

Längtar till kl är dax för hämtning av lilleman,för då ska Lova oxå komma. Då kanske man kan få nåt annat att tänka på ett tag....

Nu ska jag baka & gråta tills de är dax för hämtning av barnen...

Inga kommentarer: