Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 30 november 2009

Trött

Idag är jag nå så sjukt trött så de finns inte. Ska lägga mej en stund efter att jag bloggat klart.
Natten har varit jobbig. Gick upp till sovrummet 20.45 & möter en Liten Erik som va kissnödigt & när jag sa att vi skulle gå & sova,så ville han sova med oss. Okej visst,de är ju rätt mysigt.
Men när vi låg där alla 3 & Tommy & jag ville sova så gick ju inte de heller. Erik pratade,busade & skrattade. Men efter många om & men så somnade han oxå.
Men ni ska inte tro att han låg i mitten i natt,han låg som en igel på mej. Vaknade till nångång under natten & frös,för då hade Erik lyckats lura in sej i täcket så han såg ut som en kåldolme & jag låg helt utan täcke. Men jag är ju inte en sån som endra går upp & hämtar ett annat täcke eller är den som försöker "Smygta" täcket. Jag tog tag med all min kraft för att slita tillbaka lite täcke,vilket resulterade i att Erik snurrade runt som en vante i sängen några varv. Sen blev hans natt lite orolig tror jag. För herregud vad han har sprakats,pratat & grejat i sömnen.
Så varken jag eller Erik har sovit så bra i natt tror jag.
Men liks förbannat ska han stiga upp när Tommys väckare ringde i morse. Lite frustrerad jag blev. Så vi har varit vaken sen halv 6 ungefär. Men jag vägrade kliva ur sängen förrän Tommy for.
Sen har vi bara slagid tank till 8 när vi gjorde oss klar för dagis. Erik somnade i bilen på väg till dagis. De har han inte gjort sen han va väldigt liten.
Men han va lite snorig,så de kan ju vara nåt på G. Men de visar sej.

Nu ska jag vila en stund..
ses

Inga kommentarer: