Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 21 november 2009

Jösses

Ja,kan ni tänka er,jag bakar igen. Jane ringde idag när vi var i stan. (jo han fick fingrarna ur & sa: Nu far vi!! Hallå ja,här sitter jag osminkad...på med lite dutt & iväg de bar.) De ska vara marknad i Undrom imorgon & då fick jag förfrågan om jag ville sälja lite smått & gott.
Jorå,när vi kom hem runt ett va jag hungrig, lunch först. Sen satte jag igång & bakade. Nu ska ni få höra....
Formfranska,bullar,kanel/sockerkakor,syltkakor,pepparkaksbiscotti....
Sen blir de kladdkaka & drömmar oxå.
Så nu är de bara att komma & köpa.
I Undrom mellan 10-15....

Kommer att få göra om franskan nu...de hade jäst ihop med varandra & när jag försiktigt skar isär dom så pös dom ihop.
Pepparkaksbiscottin glömde jag i ugnen & drog på 200 grader (för franskan skulle gräddas)
nu är dom brända & fina. Säkert inte så goda heller. Börja om...suck.
Meeeen jag har hela natten på mej.

1 kommentar:

Nina sa...

Hoppas de gick bra på marknaden
Vi kan ju höras. Jag är ju på stan under veckorna... kanske vi kan synas.
Sten är hemma med 40 graders feber än. Vet inte när det är min tur. Har ju hållt ut nu i över en vecka så jag tycker att jag ska klara mig.
Kram