Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 8 november 2009

Farsdag

Jo,nu är de farsdag igen. Får väl säga Grattis till alla Pappor som man känner...
Här har de firats med....Ingenting. Men de blir väl nån slags god middag. Tommy har beställt klyftpotatis,men han har inte kommit på något han ska ha till..Blir väl som vanligt någon köttbit.

Är så fruktansvärt trött idag. Vaknade 5.45 imorse med ett illvrål & massa grin (ja,de va från Erik,inte Tommy). Flög upp ur sängen & innan jag va vaken så satt jag med Erik i famnen. Nisse hade varit i farten igen & bitit Erik i armen. Erik gick in till oss & sen tog dagen sin början. Kunde inte somna om. Så vi gick ner & käkde frukost,även denna dag åt vi Toast med Brie & salami...hur gott är inte de då!!! mmmm.
Såg på Eriks arm & där har han massa små sår från Nissekatten....Grrrr,kattskrälle.
Sen gick jag till den stora soffan & sen somnade jag...till & med snarkade. Hmmm? får en att börja fundera lite.

Näe,nu ska vi iväg på affären en sväng & kanske in till svärisarna en snabbis oxå...

ses

1 kommentar:

Anonym sa...

ja du ser, inte bra med katter. Kanske du fått sova en kvart till om ni inte haft Nisse.
Hoppas middan blev god. Själv ska jag nog koka mig en pasta skål. Tråkigt med ensam mat....
Hörs
Nina