Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 6 november 2009

Shopping

Igår va jag & en Vän på Birsta hela långa dagen. Men kul hade vi & tiden gick jättefort.
Köpte inte så mycket men de blev endel ändå faktiskt. Men inga kläder alls....de ni.
Köpte ljus,glas,servetter & en fleecefilt till Erik,så han & jag slipper bråka om den vi hade. Köpte ett litet flipperspel till Erik i julklapp. En vinkaraff,ljuslyktor & SKUMTOMTAR =)
Säkert någe mer kraffs oxå,men de kommer jag inte ihåg.
De va ganska så mycket folk när vi kom dit,men efter ett tag mattades det av & de blev lite lugnare.
Men jag kan bara säga att gå i högklackeskorna va inte mitt smartaste drag den dagen. Gud vad mina fötter ömmade mot slutet. Men är huvudet dumt får kroppen lida. Men de fanns väldigt fina skor i alla skoaffärer vi gick förbi,men eftersom jag inte hade mitt egna bankomatkort så kunde jag ju inte köpa nåt.
Jo ni, Tommy litar tydligen på mej, så pass mycket att han släpper iväg sitt egna bankomatkort med en Shoppoholic till S-vall. Men än har jag inte missbrukat de förtroendet & jag hoppas han inte får en hjärtinfarkt den här gången heller när han tittar på kontoutdraget.

Men när vi skulle åka hem va de snöslask & snön vräkte ner,så de gick ju inte så fort hem. Men vem hade egentligen bråttom hem?? Så vi smög på i 70 typ hela vägen hem. Sen när vi kom hem till henne så tog vi en kaffe & surrade Ännu mer.....vi kan vi =)
Sen va de bara för mej att köra mina 6 mil hem,vilket va ganska jobbigt när snön vräkte ner på vissa ställen & man blev som hypnotiserad. Men 23.10 backade jag upp på infarten till huset.
Hos oss hade de inte snöat mycket inte. Så less jag blev,vill ju ha snö,inte regn.
Konstigt för de slutade typ snöa i Para & hos oss i Björkå va de snöblandat....GGGRRRRR.
Jaja,iaf bar jag in de grejor som inte kunde ligga ute i bilen,tog av mej skorna & de mina vänner kan jag lova va skönare än Allt annat jag gjort. Sen kröp jag ner i sängen,resten av folket sov i sina sängar...
Så vaknade jag imorse av Tommys väckare,sen kunde jag inte somna om. Men bara för att jag inte kunde somna om så sov ju Erik såklart till 7. De gör han aldrig annars,skitongen min.
Men jag tassade upp efter att jag hörde hur han stökade på i sitt rum & så startade jag Tv.n sen låg vi & myste medans han tittade på Tv & jag halvslummrade brevid.
Så nu har vi käkat frukost & jag har hamnat här & Erik tog sin nya fleecefilt & la den på golvet,sen gick han upp för att hämta kudde & täcke,så nu ligger han på golvet & kikar lite Tv,men jag misstänker att de inte dröjer länge innan han somnar.
Får se vad vi hittar på idag,de är ju skitväder ute,men har lovat Erik att vi ska baka idag,men än har han inte velat det.

Jaja,nu ska jag väl läsa andra bloggar ett tag,sen vet man aldrig vad som händer.

ses

Inga kommentarer: