Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 15 november 2009

Städ

När jag är på sånt här humör som jag är på nu,då jävlar kan ni tänka er hur bra jag är på att städa. Inget går säkert. Nu är hela övervåningen städad,utom Eriks rum för där inne fick jag inte vara eftersom han va där inne & lekte. Får ta de imorgon när han är på dagis,men då kanske jag inte har samma humör.
Har bäddat rent,tagit reda på rentvätten, tagit ner tvättkorgarna,dammsugit & dessutom tagit toaletten uppe.
Tydligen är de bara jag som ser att toaletten uppe är ÄCKLIG & att avloppet i duschen sitter igen. Men de gör de inte nu....Nu är toan skinande ren & städad med Klorin,avloppet sitter inte igen & de är inte ett lager av hår på "duschsilen". Nu doftar de Klorin i hela duschen & inte ett enda dammkorn finnes på golvet,de har jag sett till. Tog fönsterskrapan & duschen & sprutade runt i hela badrummet.
Märket efter duschramen finns inte ens kvar...
Duttig Lisa.
Nu ska jag bara putsa speglarna upp,sen är jag rätt nöjd med mitt slit & dessutom har bara halva dagen gått. Men jag har inte bara städat i dag,jag har även hunnit med att sura...produktiv dag om jag får säga de själv.

Ingen i familjen har pratat med mej i onödan idag,vilket känns ganska skönt men samtidigt lite pinsamt...dom har lärt sej att inte prata med mej när jag är så här. Hmmm rädsla kallas de för.

Jaja, putsa fönstren va de,sen får vi väl se vad som händer....

Inga kommentarer: