Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 18 november 2009

Usch

Ja,nu är Undersökningen gjord & jag/vi blev inte nå klokare av vad läkaren sa den här gången heller...
Blev ett EKG & så tog dom blt. Hur de såg ut vet vi inte eftersom vi blev hemskickade av läkaren,men hon som gjorde EKG & tog blt ville att vi skulle stanna kvar ett tag till så läkaren kunde titta på resultatet.
Vi satt utanför läkarens rum medans ssk (eller vad hon nu va) gick in till läkaren & frågade om vi skulle åka hem eller inte..jo,dom kan fara säger han. Men då hör jag hon säga...men,såg du de här?? Då fick jag ännu mer ont i magen. Han svarar nåt & stax där efter kom hon ut & sa att vi kunde fara.
Så nu väntar jag bara på att få ett telesamtal eller brev att vi ska in igen för en kontroll snart igen.
Varför kan inte våran familj få vara lite normal iaf??
Erik va iaf jätte duktig & berättade för läkaren att Min mamma fick fel i hjärnan...när hon körde bil. Anledningen till den snälla kommentaren va att när jag kör med vindrutetorkarna på så & ska stanna så får inte torkarna vara på halva rutan,utan dom ska ligga ner...som om dom vore avstängda..hhmm,ja ni fattar va??
Men när vi kom på sjukhusparkeringen så stängde jag bara av bilen & då va torkarna i felläge & då fick jag ju starta om bilen & stänga av torkarbladen...& då frågade Erik va jag gjorde & då svarade jag att jag fick lite fel i hjärnan...Dom snappar upp mycket dom små liven ibland.
Men jag kommer inte vänja mej vid synen av massa elektroder & sladdar som är kopplade till honom. Usch,de är läskigt faktiskt. Skönt att man slipper vara själv när man ska iväg på nåt sånt.

Jaja,nu är de snart dax att börja med maten...mjölkstuvade makaroner & köttbullar blir de.
Sen är de ju barngympan ikväll oxå.

ses

1 kommentar:

Nina sa...

Tja
Det ser inte roligt ut men man får komma ihåg att det inget känns. Har gjort de och Erik har gjort det flera gånger, både här och där...
Jo du du får verkligen tänka dig för vad du säger, tur man inte har de problemen...
Var inte orolig. Säger dom ingte direkt så är det inget. Fast jag förstår dig
Kram