Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 6 november 2009

Gammal(t)

Har suttit & läst gammla Blogginlägg som jag skrivit. De har blivit några stycken sen jag började blogga. Mycket blandad kompott har de blivit,allt från viktnedgång till fröken Virrpannas egna funderingar hur Ekorren satt i Granen & hoppade från Tallegren...hur nu de gick till.
Men jag gillar att skriva av mej,de har säkert märkts. Endel saker har jag Hemlighetsstämplat bara för att Tommy eller någon annan vill att de just ska vara hemligt,de Måste jag respektera,då skriver jag inte de heller. Men jag anser att har man en blogg så vill man ju att folk ska få läsa om vad som händer i ens Liv,vill man inte de kan man lika gärna skriva i en helt vanlig hederlig dagbok med ett litet hänglås på & gömma den i sin Troslåda.
Skriver från hjärtat & som jag anser att saker & ting är just för tillfället....men ibland kan man tänka lite på hur min hjärna tänkte precis vid det tillfället,för ibland blir de bara så tokigt som de kan bli när jag tänker lite för kort. Men jag är inte värre än att jag kan be om förlåtelse eller ändra mina synpunkter när jag tänkt igenom det hela igen,.

Näe,nu ska jag till sängs med min onda & dumma mage,som nog tyckte att de blev för mycket snus & kaffe under dagenslopp igår. Skitmage. Nån som vill byta??

Inga kommentarer: