Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 26 november 2009

Misslyckad

Ja,nu har jag torkat tårarna men inte är jag gladare för det..
Bakat klart har jag gjort oxå...ska bara doppa ca 30 kakor i choklad & sen strö på cocos,sen så....
Vad ska jag göra sen då??
Sitta hemma & rulla tummarna kanske.
Men besvikelsen är stor,fruktansvärt stor faktiskt. När man varit utan pengar i 2 månader & ser fram emot att få dessa pengar idag & sen visar de sej att jag inte kommer få några pengar alls den här månaden heller...Ja,de slog undan fötterna på mej helt. Verkligen plattfall.
Skickade efter gardiner i tron att jag skulle få lite pengar...nu kan jag inte ens lösa ut de paketet.
Tommy har fått betala alla Akuta räkningar till mej. Gulle gulle han. Men inte känner jag mej lugnare av det heller. Snarare mer misslyckad,att jag inte ens kan betala min egen Mobilräkning ens...
Jag är helt nerkörd i botten nu, tårarna rinner & ingenting känns kul.

Erik har iaf haft Lova här idag på Em. Vilket uppskattades av både Erik & mej. Dom pysslade på med sitt medans jag bakade. Sen gick vi ut på en promenad,skönt att rensa hjärnan lite.

Nu ska jag ta & samla kraft för att orka gå upp för trappen till sovrummet.

ses

Inga kommentarer: