Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 4 november 2009

MEeeeeeen

Imorse vaknade jag av att jag drömde att klockan va 7.30,men vet ni vad? de va felfelfel,den va 7.45 istället. 8.30 ska Erik vara på dagis & ska ha hunnit med att äta frulle oxå,han är ju inte den som äter snabbt. Blev lite stressigt faktiskt.
Fick gira in & hämta William oxå,han va inte heller klar...ännu mer stress.
Men på dagis kom de om än lite sent.
Snabbade mej hem & slängde mej genom duschen,makeade upp mej lite & sen vänta på Marie som skulle på Barn med jäntan sin,så jag följde med,men hoppade av på stan eftersom jag hade lite att göra där & inte hade jag nån lust att vara på ett sjukhus heller. Köpte Muffinsformar & knäckformar med tomtar på...ja,de va de enda. Va in på banken för att växla in alla småmynt som ligger & dräller överallt här. Sen strosade jag bara runt lite för mej själv,ganska så skönt att lufta lungorna lite.
Nu är jag hemma & ska alldelens strax hämta Erik från dagis,sen ska vi bara mysas en stund innan vi ska äta mat & fara på barngympan.

Jag har gjort de igen...
Idag när jag skulle kolla saldot på handelsbanken så dök de upp en ruta som de stog nåt i stil med att Lösen & användarnamnet va för gammalt & behövdes förnyas...
Totalt hjärnstillestånd får jag,måste ju har ett som jag kommer ihåg lätt. Skrev in nåt,men såklart gick inte de, för kort & inga siffror.
Nu är de ju så att jag inte kan blanda siffror & bokstäver,eftersom min hjärna är funtad som en Karls & kan bara lagara några saker åt gången.
Men jag skrev in nåt & vips så va jag inne igen.....
Men kan ni tänka er,Jag kommer fan inte ihåg vad jag skrev in för Lösen & användarnamn... behöver som komma in där nu.

Jaja,de blir väl till att gnugga de små grå i bilen på väg mot dagis..
ses

Inga kommentarer: