Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 14 november 2009

Nu är de klippt

Jo ni,nu har jag fått klippa Tommy oxå...några mer kommentarer behövs inte. Men separationen hängde i luften ett tag,men jag Tror att de ordnar upp sej inom en 10-års period.
Vad har vi annars hittat på här då...hhmmm.
Varit ute & rastat lillemannen en stund,Tommy & Erik gick ut först & sen efter ett tag kom jag ut & då började det regna =( Men lite snöbollar har vi iaf kastat. Så har jag gjort Kärleksmums,dessa vet jag inte hur dom smakar för jag har hållit mej på mattan idag med sötsaker...duttig Lisa.

Va ju så lycklig nu när de snöade till morgonen & jag va ute & gick,men nu regnar de & mitt humör har hamnat i det vanliga läget....dvs Bitchig & sur. Men jag vill ju ha snö & inte regn.

Nu ska vi iväg för att handla lite saker till Pizzan vi ska göra till middag,hemgjord pizza med massa godsaker på de är Hallelujamoment de.
Snus & halstabletter ska jag oxå köpa.
Nån som har nåt förslag på vad man kan käka på när knapersuget sätter in....gärna nåt salt. Morötter funkar ju inte,eftersom jag får ont i magen & mardrömmar av dessa oranga saker.
Oliver funkar,men de är ju inget knaper i dom.

Okej,nu va jag inte så duttig ändå....gatt smaka en liten bit & en kopp kaffe ändå.. Karaktär,vad är det??

Inga kommentarer: